irodaköltöztetés

KÖLTÖZTETÉS szakszerűen, kedvező feltételekkel, a SIEMENS bútorszállítójával! (SIEMENS hivatalos referencia levél itt.) A Bauer-Teherrel biztonságos a költözés, mert vállalkozásunk már 1990-óta működik eredményesen.

Költöztetés szakemberekkel
Költöztetés = bútorszerelés + csomagolás + dobozok + fólia + garancia + komplett, teljes körű szolgáltatás.
Garzontól a villáig, pincétől a padlásig! A költözés minden ügyfelünk számára nyugodt, feszültségmentes, mert dobozolunk, szerelünk, minden bútort a helyére pakolunk, lakását igény szerint berendezzük.
Kulturált kiszolgálás, versenyképes, jó árak.
Költöztetés csomagolással
Közeledik a költöztetés, de még fogalma sincs hogyan kezdjen csomagolni? Egyáltalán, honnan lesznek dobozai? Akkor itt az idő, hogy megkeresse a Bauer költöztetést! Mi adhatunk csomagolóanyagot ( előre ) és csomagolhatunk is, részlegesen vagy teljesen. Jó – jó, de mennyibe fog ez kerülni? Eláruljuk kevesebbe mint gondolná, mert a költöztetés – csomagolás áraink igazán kedvezőek.

SZOLGÁLTATÁSAINK
Lakáson, házon, irodán belül, minden ingóságot sérülésmentesen tudunk elszállítani. A legnagyobb, legnehezebb bútoroktól kezdve, egészen a legkisebb, törékeny apróságokig. Elvégezzük a fel és lerakodást, a csomagolást, a bútorszerelést, valamint adunk csomagolóanyagokat (doboz, fólia, ragasztó), előre kiszállítva.

TELJESKÖRŰ
Szándékaink szerint, mindig is a komplett szolgáltatásra törekedtünk. A megkeresés pillanatától folyamatosan számíthat ránk. Munkatársaink korrekt partnerként fognak együttműködni, a költöztetés első percétől az utolsóig és azon is túl. Nekünk fontos a maximális kiszolgálás! Erre értékrendünk, alapelveink és a 25 év alatt kivívott szakmai presztízsünk a garancia.

KAPCSOLATFELVÉTEL
Megpróbáljuk az azonnali kéréseket is teljesíteni, de legjobb a fuvart 5-7 nappal előre megrendelni. A pontos időbeli tájékoztatás sokat segít mindkét félnek. Először azt kell tisztáznunk, hogy mikor és mi lesz a feladatunk? Ennek alapján, mi tudni fogjuk,mire vállalkozunk, ez mekkora kapacitást igényel. Ön tudni fogja, ennek pontosan mennyi a költsége. Mert a megrendelő elképzelése a döntő, mi ehhez alkalmazkodva készítjük el ajánlatunkat.

Velünk akár ma is költözhet! Csak annyit kérünk, hogy pontosan tájékoztasson a következőkről:

Lakásköltöztetés:
- időpont
- mekkora mennyiséget kell költöztetnünk: bútorok, csomagok darabszáma?
- ha teljes lakás költözik: lakás mérete, szobák száma, személyek száma
- kell-e szerelni, csomagolni, csomagolóanyagot biztosítani?
- címek, emeletek száma, lift használat
- extra tárgyak: szobor, zongora, páncélszekrény, nagy értékű kép, porcelán, stb.

Aki valaha is költöztette már otthonát, tudja, hogy nem egyszerű feladattal áll szemben akkor sem, ha az iroda költöztetésére kerül sor. Ebben az esetben ugyanis még fokozottabb figyelemre és precizitásra van szükség, már csak azért is, hogy a hivatalos dokumentumok vagy fontosabb eszközök között ne vesszen semminek se nyoma. Ha Ön is iroda költöztetés előtt áll, és mellőzné a kellemetlen pillanatokat, döntsön profik mellett!

Biztonságos, szakszerű irodaköltöztetés a SIEMENS bútorszállítójával. (SIEMENS hivatalos referencia levél itt) Most ingyenes helyszíni felméréssel, fix egyösszegű ajánlatkészítéssel. 25 éves tapasztalatunk alapján a megrendelő és a költöztető cég között a feladat bonyolultsága miatt, egy fokozottabb együttműködésre van szükség. Első lépés a szemrevételezés és megbeszélés, amelynek során tisztázható minden lényeges körülmény.

Velünk szerződésben rögzített, fix áron is költözhet! Csak annyit kérünk, hogy pontosan tájékoztasson a következőkről::

Lakásköltöztetés:
- időpont
- mekkora mennyiséget kell költöztetnünk: bútorok, csomagok darabszáma?
- ha teljes lakás költözik: lakás mérete, szobák száma, személyek száma
- kell-e szerelni, csomagolni, csomagolóanyagot biztosítani?
- címek, emeletek száma, lift használat
- extra tárgyak: szobor, zongora, páncélszekrény, nagy értékű kép, porcelán, stb.

Akciós iroda költöztetés!
Spóroljon 10.000 Ft-ot a megrendelés pillanatában!

Az olcsó iroda költöztetés akciónk keretében csak egyszeri alapdíjat és óradíjat számolunk fel! Budapest területén nem számolunk kiállási díjat, kilométer díjat, emeleti és hétvégi felárat. E tételek összességében 10.000 Ft megtakarítást jelentenek megrendelőink számára. Óradíjunk függ a teherautó méretétől ( 3.5 t vagy 7.5 t ) és a rakodók számától, de mindenképpen az egyik legkedvezőbb vetélytársainkkal összehasonlítva!

Feliratkozás RSS - irodaköltöztetés csatornájára