Irodaköltöztetés

irodaköltöztetés

Biztonságos, szakszerű irodaköltöztetés a SIEMENS bútorszállítójával.

(SIEMENS hivatalos referencia levél itt) Most ingyenes helyszíni felméréssel, fix egyösszegű ajánlatkészítéssel. 25 éves tapasztalatunk alapján a megrendelő és a költöztető cég között a feladat bonyolultsága miatt, egy fokozottabb együttműködésre van szükség. Első lépés a szemrevételezés és megbeszélés, amelynek során tisztázható minden lényeges körülmény.

Irodaköltöztetés - Hogyan kezdje? Fontosak a részletek!

1. Az irodaköltöztetés időpontja? Kérjük, tájékoztasson a dátumról. Mi mindig dolgozunk, de célszerű a napot előre lefoglalni, legalább egy-két héttel korábban. Érdemes figyelembe venni, a hó vége zsúfoltabb, mert a vevők és a bérlők kerülik a törthónapot, arra törekszenek, hogy elsejétől kezdjenek az új helyen. Ilyen kedvelt a hétvége is, mert a cégek sokszor nem akarnak munkájukkal leállni, ezért a bútorok, csomagok átszállítását péntek délutántól, vasárnap estig kell elvégeznünk. Velünk ezt is megteheti, hétvégi felár nélkül!
2. A szállítandó mennyiség? Ez alapvetően a legmeghatározóbb! Kérdéseink ezzel kapcsolatban: bútorok, csomagok pontos (vagy legalább nagyságrendi) darabszáma? Dolgozói létszám? Helységek száma? Hány négyzetméter az iroda? Emeletek, van-e lift? Van-e páncélszekrény, nagy fénymásoló, rackszekrény, más túlsúlyos tárgy?
3. Címek? Honnan – hová költöznek? Lényeges a szállítási útvonal, a parkolási lehetőség. Kell-e behajtási engedély? Van-e egyéb korlátozás? (pl.: a bérbeadó irodaház részéről)
4. Mit kérnek a költöztetésen kívül? Irodabútor szerelést? Csomagolást? Csomagolóanyagot?

Ezek után válasszon cégére szabott, komplett szolgáltatást!

Irodaköltöztetés:

A részletek ismeretében az iroda méretének, az ingóságok mennyiségének megfelelő rakodói létszámot és optimális méretű teherautót fogunk javasolni. Tudjuk, ha kevés az ember lelassulhat a rakodási folyamat, ha sok, a költség emelkedik feleslegesen. Jól megválasztott kapacitással a szállítás hatékonyan, gyorsan és biztonságosan történik. A 100 négyzetméternél kisebb irodákat 3-4 fővel, valamint 3.5 tonnás teherautóval, az ennél nagyobbakat, akár 6-8 fővel és 7.5 tonnás teherautóval költöztetjük. Mindig a megrendelő kívánsága a legfontosabb, ehhez rendeljük szakmai tudásunkat. Előfordul az is, hogy belátásunk szerint ütemezhetjük a szállítást. Ilyenkor a raktárat, irattárat, salgó polcokat minél előbb átvisszük, hogy ne zavarjuk a munkát. Majd sorra kerül a teljes bútorzat, berendezések a recepciós pult, a dobozok. A számítógépeken sokszor az utolsó pillanatig dolgoznak. Fontos, hogy az első forduló után az informatikusok elkezdhessék a rendszer azonnali beüzemelését, mi pedig a munkahelyek kialakítását, szóbeli irányítás vagy alaprajz szerint.

Irodaköltöztetés ár:

3.5 tonnás teherautóval Budapest és környékén:
kis teherautó   költöztető rakodó   költöztető rakodó 12.000 Ft/óra
kis teherautó   költöztető rakodó   költöztető rakodó   költöztető rakodó 15.000 Ft/óra
kis teherautó   költöztető rakodó   költöztető rakodó   költöztető rakodó  költöztető rakodó 18.000 Ft/óra
7.5 tonnás teherautóval Budapest és környékén:
nagy teherautó   költöztető rakodó   költöztető rakodó   költöztető rakodó 24.000 Ft/óra
nagy teherautó   költöztető rakodó   költöztető rakodó   költöztető rakodó   költöztető rakodó 27.000 Ft/óra

Alapdíj: 8.000 Ft (egyszeri költség)
Amit nem számolunk fel: kilométer díj (110 Ft/km Budapesten), emeleti és hétvégi felár valamint bútorszerelési díj, ez 7000 – 10.000 Ft költségcsökkentést jelent, ami kb. 25%-os kedvezménynek felel meg.
Fontos még megjegyeznünk, hogy a következő órát csak + 30 perc elteltével számoljuk fel.

Irodabútor szerelés:

Minden irodaköltöztetéshez tartozik több-kevesebb szerelés is. A Bauer-Teher megoldja a bútorok szét és összeszerelését. Azonban csak olyan mértékig szedünk szét asztalt, polcot, szekrényt, amennyire a szállítás feltétlenül megkívánja. Leszereljük a falról a vetítővásznat és más rögzített tárgyakat. Vállaljuk raktári polcrendszerek összerakását is.
Csomagolás előre:
Kérjen profi csomagolást! A 100 négyzetméter vagy ennél nagyobb irodák esetén ahol sok az irat több a munkahely, külön napot igényel az előkészítés. Ilyenkor a szállítás előtt 2-3-4 fővel teljes mértékben becsomagolunk mindent (még a konyhát is). A dobozokat színnel, számmal jelöljük. Az irodaköltöztetést a csomagolásban résztvevő kollegáink fogják végezni.
Csomagolás a szállítás napján:
A 100 négyzetméternél kisebb irodák csomagolása, költöztetés közben is megoldható. Ilyenkor a teherautóval érkezik a doboz és a csomagolóanyag. A felpakolás ideje alatt munkatársaink (egy – két rutinos kollega), dobozba rakják az iratokat, becsomagolják a számítógépeket, apróságokat.
Csomagolás önállóan:
Ekkor az iroda önállóan végzi az előkészítést. Bízza ránk, tudjuk, mi kell egy iroda teljes becsomagolásához. A Bauer –Teher minden ügyfelének biztosítja a szükséges csomagolóanyagot. Azokat a költöztetés előtt akár két héttel korábban kiszállítjuk, hogy legyen idő a bepakolásra. A házhozszállítás ingyenes, tehát nem kell üzletről – üzletre vándorolni, vagy az interneten keresgélni.
Csomagolóanyagaink / ár
iratos doboz: 40cm x 50cm x 60cm, 300Ft/db
könyves doboz: 40cm x 40cm x 40cm, 300 Ft/db
zsugorfólia: 50cm x 100m, 4.000 Ft/tekercs
légbuborékos fólia: 50cm x 100m , 8.000 Ft/tekercs
ragasztószalag: széles barna/fehér, 400 Ft/tekercs

Irodaköltöztetés - Árajánlat készítés:

Tájékoztatása és felmérésünk alapján határozzuk meg a rakodói létszámot, a teherautó méretét, a szükséges anyagokat. A feladat megismerése után a Bauer-Teher rövid határidővel elkészíti írásos, mindent átfogó, részletes egyösszegű ajánlatát. A felmérés olyan hamar meg lesz, hogy az árajánlat szinte már akkor az Ön kezében lehet, amikor felsorolta a szállítandó mennyiséget. Ez nagy biztonságot jelent, mert a költség pontosan rögzített, így tervezhető és összehasonlítható.

Szakmánk az irodaköltöztetés:

Ár? = Nagyon kedvező!
Teherautó? = Biztosítjuk!
Rakodás? = Hány főt kér?
Dobozok? = Iratos, előre kiszállítva!
Szerelés? = Szét és összeszereljük irodái bútórait!
Csomagolás? = Részleges vagy teljes?
Hétvégén? = Igen, felár nélkül!
Tapasztalat? = 25 év!
Garancia? = Munkánkra teljes körűen vállaljuk!

Irodaköltöztetés, egyéb szolgáltatások:

- lomtalanítás
- zongora, pianínó, páncélszekrény szállítás
A nagy létszámú irodák költöztetése csomagolással, szereléssel, rövid határidővel, igazi erőpróba és büszkeség számunkra!